dinsdag 3 september 2013

Swatch 156 Me & my lover


Deze prachtige lak zien jullie vast al veel voorbij komen op bloglovin en op blogs. Ik laat hem ook nog een keer zien, omdat deze lak echt prachtig is! Kijk je mee naar de swatches?




Deze lak is een sand / texture lakje wat erg veel word gedragen de laatste tijd. Dit is mijn eerste sand lakje en ik ben erg tevreden over deze lak!


Deze lak dekt in 2 laagjes en heeft een mooie rode kleur met gouden glitters. De kwast verdeeld de lak fijn over de nagel en door de ronde afwerking kun je mooi bij je nagelriemen lakken zonder ze te raken.

 
Ik had verwacht dat deze lak erg moeilijk te verwijderen zou zijn net als glitterlakken. Dit viel heel erg mee naar mijn mening! Er bleven wel een aantal glitters achter op de nagel, maar daarmee had je het ook wel gehad. De watjes bleven niet aan de lak hangen met het verwijderen.
 
Heb jij deze lak al in je stash?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten