dinsdag 15 oktober 2013

Swatch Essence 17 Only purple matters


Deze lak is al wel een tijdje oud, maar steeds had ik er nog geen swatch van op mijn blog gezet. En dat is deze lak toch zeker wel waard! Hou je van glitters en van paars? Neem dan snel een kijkje :)
Deze nagellak van Essence zou dus eigenlijk een topper zijn, maar niets is minder waar! Met een zwarte basis en twee รก drie laagjes is het zo goed als dekkend! En het resultaat is dan ook echt prachtig. Tot het moment dat je het eraf moet gaan halen hihi. 
 
Om deze nagellak van mijn nagels af te halen ben ik echt zeker een uur bezig geweest. Zo heb ik met watjes geprobeerd en met een zakdoek en nagellakremover, maar dit werkte niet. Ik wilde het er zelfs met een schaartje af gaan schaven om het eraf te krijgen, waardoor ik in mijn vinger pikte auw.. Uiteindelijk heb ik mijn nagels lang in de remover laten weken om het er een beetje af te krijgen en ben ik toen maar gaan slapen..
 
Toch vind ik deze nagellak nog steeds heel erg mooi! Al denk ik nu wel drie keer na voor dat ik deze op doe haha! :)
 
 
Heb jij deze nagellak ook? Hoe krijg jij de glitters er af?



2 opmerkingen:

  1. Deze heb ik laatst ook gekregen, maar nu ik lees dat het zo'n hell is om er af te krijgen.. Oef!

    BeantwoordenVerwijderen