woensdag 23 oktober 2013

Swatches P2 Color Victim


Gisteren zagen jullie deze nagellakjes al voorbij komen bij de shoplog en vandaag is er dan de swatch! Dit nagellak merk uit Duitsland heb ik wel vaker voorbij zien komen en nu heb ik ze ook aan mijn stash toegevoegd haha :) Kijk snel mee...



1 laagje; P2 Colour victims 920 Up in the air!, P2 Colour victims 620 artful,


2 laagjes; P2 Colour victims 920 Up in the air!, P2 Colour victims 620 artful,

Deze lakken dekken mooi na 2 laagjes en drogen aardig snel! De kwast vind ik erg fijn lakken. Ik ben erg blij met deze kleuren en dat ik ze heb gekocht. En voor de prijs van 1.55 euro ben ik fan :)

Ben jij in het bezit van Color Victim lakken?

1 opmerking:

  1. Ooooh dat zijn 2 mooie lakjes! Ik heb zelf ook best wel wat lakjes van P2, love it!

    BeantwoordenVerwijderen